środa, 23 sierpnia 2017

Kartki ślubne na różowo / Pink wedding cards



Hej! Mam nadzieję, że lubicie odcienie różu i ogólnie słodkie rzeczy ponieważ dzisiejszy post jest właśnie o słodkich rzeczach. Mam trzy kartki, które zrobiłam jakiś czas temu, wszystkie w kolorze różowym jako wiodącym z odrobiną niebieskiego i białego. Bardzo lubię tworzyć wielowarstwowe kartki z licznymi detalami, ozdobami w lekko postarzanym stylu. Pierwsza kartka jest moją ulubioną. Uwielbiam jej kolory i śliczne kwiaty od Prima Marketing. Użyłam odrobinę tiulu, żeby zrobić falbankę, sporo listków i wianek z wykrojnika Rosy Owl, który ostatnio jest moim ulubionym. Możecie zobaczyć jak tworzyłam tę kartkę na moim kanale YT. 



Hi! I hope you like shades of pink and generally sweet things because today's post is all about sweet things. I
have three cards I made some time ago, all in pink as the leading colour with a bit of blue and white. I like to create multi-layered cards with many details, decorations in a slightly shabby chic style. The first card is my favorite. I love its colors and lovely flowers from Prima Marketing. I used a tulle to make a frill, a lot of leaves and a garland die cut from Rosy Owl, which is my favorite lately. You can see how I made this card on my YT channel.








Wszystkie tekturki, których użyłam na kartkach pochodzą ze Scrapińca. Papiery to kolekcje Studio Light. Duży żółty kwiat, zrobiłam ręcznie przy użyciu wykrojnika Rosy Dot. 

All decorative chipboards I used on my cards are from Scrapiniec. Papers form Studio Light collections. The big yellow flower is handmade using die cut  from Rosy Dot.  





Miłego Dnia!
Have a nice Day ! 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz