piątek, 15 września 2017

Fearless - Mixed Media canvas


Nadal pamiętam czas, gdy Grunge był bardzo modny. Wszyscy nosiliśmy ciężkie buty, podarte jeansy i wyciągnięte, dziurawe swetry. Ze względu na te wspomnienia, z czasów gdy byłam nastolatkiem pomyslałam, że to dobry pomysł, żeby zrobić grungowy  projekt na wrześniowe wyzwanie More Than Words. Wielu z Was wie, że zwykle tworzę kartki w stylu Shabby chic, rzeczy bardzo słodkie  i jasne, dlatego zajęło mi sporo czasu stworzenie tak różniącego się od tego co robię na co dzień projektu. Na początku przestraszyłam się, że myślałam, nie dam rady, miałam pomysły, wiedziałam czego chcę użyć, ale jakoś tak to wszystko ze sobą nie grało. Ale jak to zwykle bywa po kilku chwilach, zaczęło się układać, warstwy rosły w górę i poczułam wtedy, że to nie będzie projekt, który wyląduje w mojej szufldzie.   

Próbujcie więc nowych rzeczy, i bądźcie nieustraszeni... 


I still remember time when Grunge was very fashionable. We were all wearing heavy boots, torn jeans and long stretched sweaters with holes and  it was so cool. Beacuse of those memories of carefree teenage time I thought it's a good idea to make a grunge project for More Than Words September challenge.  Many of you know  that mostly I'm creating  a shabby chic cards, things that are very sweet and bright that's why  it took me a lot of time  to create completely different project. At first I was a little scared I can't do it, I had some ideas, I knew what I want to use but it didn't work together. But than after a moment all the parts started to combine, layers were growing and I felt it was not the kind of project to be hidde in my drawer. 

So try new things and be fearless ....





Trochę o technice i materiałach.
Użyłam papierów Goscrap, które moim zdaniem pasują idealnie do takiego projektu. Poza papierami Goscrap użyłam też zwykłego kartonu falistego, który pomalowałam białym gesso i użyłam też do stworzenia tekstury i wzorów na tle. Cały projekt zrobiłam na desce malarskiej z Ecoscrapbooking. Po raz drugi użyłam tekturek Scrapińca z kolekcji Szwy, a na serio muszę Wam powiedzieć, że myślałam że nigdy ich nie użyję , bo nie będzie do czego.  Zrobiłam też trochę stemplowania na tle z małych stempli Prima Marketing i kilka ozdób ze stempli Finnabair. 
Może zauważycie też fragment starego podartego swetra. Na koniec spryskałam całość mocno rozwodnionym, białym  gesso. 


And a bit about technic and materials. 
I used Goscrap papers which I thing are simply perfect for this kind of project. I made my composition on a Canvas  from Ecoscrapbooking . Beside the Goscrap papers I used a plain corrupted cardboard. I painted it with white gesso and also use to create pattern and texture on the black background. For the second time I used Scrapiniec chipboards from Stitches collection and I have to tell you I thought I will never use them. I did some stamping with small Prima Marketing background stamps and also created embellishments using Finnabair stamp set. You may also notice a fragment of an old torn sweater. I finished my project with splashes from white gesso.
































11 komentarzy:

  1. Świetne! Czasem warto zaryzykować i zrobić coś inaczej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Też myślę, że warto chociaż miałam moment krytyczny.

      Usuń
  2. Suuuper wyszło, dałaś radę! Lubię takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. What a unique creation! Simply stunning! Thank you for playing with us at More than Words!

    OdpowiedzUsuń
  4. wow wow wow!!!!! so amazing work! Love it! Thanks for playing with us at MTW challenge!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten out of ten for going so far out of your comfort zone! And you nailed it! I love this. Thanks for joining us at More Than Words.

    OdpowiedzUsuń
  6. What Valerie said... Triple WOW! Absolutely gorgeous! Thank you for playing along with us at More Than Words!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! What an interesting project! So many details! Loved it! Thank you for joining us at More Than Words!

    OdpowiedzUsuń
  8. Absolutely gorgeous! So many details. Thank you for playing along with us at More Than Words!
    Karolinka praca obfituje w ogromną ilość detali, mimo że nie użyłaś tutaj worka dodatków :) Podobają mi się przybrudzone tekturki, oraz odbita chyba tektura falista na tle co?
    Pozdrawiam i dzięki że wzięłaś udział w Naszym wyzwaniu More Than Words!

    OdpowiedzUsuń
  9. This is fantastic!! Looks like you have a talent for grunge!! Love it! All the best from MTW! :)

    OdpowiedzUsuń