poniedziałek, 4 września 2017

Kartki dla dzieci / Cards for kids

Witam ponownie :) Tym razem chcę pokazać Wam  kilka kartek dla dzieci. Dwie z nich zrobiłam na wyzwanie The Daily Marker 30 days. Staram się jak mogę żeby sprostać kolorowaniu przez 30 dni i mam nadzieję, że tym razem się uda. A tak wyglądają kartki. 

Hello again :) This time I want to show you a couple cards for kids. I made two of them for the The Daily Marker 30 days challenge. I'm trying my best to manage this 30 days of coloring and I hope this time I'll make it. Hera are the cards. 




Wszystkie obrazki są pokolorowane promarkerami Winsor and Newton .
Kartka z obrazkiem Magnoli zrobiona jest z papierów Pink Paislee Oh My Heart, a sentencja to stempel Peny Black.

All the images  are coloured with Winspor and Newton promarkers. 
The card with Magnilia stamp is made of Pink Paislee papers Oh My Heart, and the sentance is Peny Black stamp. 





Ta słodka kartka z bucikami dla małej dziewczynki jest moja ulubioną. Tło pomalowałam odrobinę akwarelkami Pastel z Prima Marketing i dodałam kilka cekinów, żeby było troszkę bardziej interesujące. Buciki to stempel Woodware. 

This cute card with baby girl shoes is my favourite. I made the background using Prima Marketing Pastel watercolour confections and add some sequins to add more interest. The little shoes are a Woodware stamp. 




Do tej kartki wykorzystałam papiery Dear Lissy Lovely Day, wykrojnik Lawn Fawn Huhs i śliczny wykrojnik z Sizzix. 

For this card I used a Dear Lissy Lovely day papers a Lawn Fawn die Hugs and a beautiful Sizzix  corner die . 




2 komentarze: