piątek, 21 czerwca 2019

Prezent na Baby Shower

Hej,
Koleżanka wspominała dziś że wybiera się na Baby Shower, a ja od razu pomyślałam sobie, że mam coś co byłoby świetnym prezentem na tę okazję. Oczywiście ten prezent trzeba jeszcze samodzielnie dopieścić, ale to przecież żaden problem dla takich kreatywnych stworzeń jak Wy :)

Zrobiłam szybciutko dekorację na bazie butelka z Woodouts!. Wykorzystałam papiery z Fabriki Decoru i kilka kwiatków z Little Birdie Crafts.

Najpierw odrysowałam kształt butelki na papierze we wzór w księżyce i nakleiłam go na bazę, następnie żeby kształt był bardziej wyrazisty wytuszowałam go tuszem distress.  Póżniej to już tylko chwilka wycinania elementów z papieru i sklejanie z nich kompozycji.

Miłego dnia












3 komentarze:

  1. Świetna jest, super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł :) jeżeli szukacie pomysłów na atrakcje na baby shower, zapraszamy do zapozniania się z artykułem: https://fountainsparty.pl/atrakcje-na-baby-shower/

    OdpowiedzUsuń