piątek, 28 czerwca 2019

Życzenia na turkusowym ogonie syreny

Hej,
Kilka dni temu na blogu Studio 75 pojawiła się moja nowa inspiracja na bazie Ogon syreny 2 z Woodouts! Lato w pełni, a co za tym idzie w głowie morskie klimaty, ale u mnie jak często się zdarza klimaty w wersji sweet.
Przygotowałam dekoracyjne życzenia na ogonie syreny, który pomalowłam farbami hybrydowymi z Cadence i ozdobiłam kwiatkami oraz wyciętymi z wykrojnika Lady E Design zawijaskamii. Żeby wyglądało bardziej maicznie sypnęłam pczywiście brokatem. 
Na sam koniec przykleiłam napis Tylko dla Ciebie.

Ogon malowałam ędzelkiem w kształcie kociego języczka, który kupiłam ostatnio wraz z kilkoma innymii i farbami akwarelowymi w kostkach. Możecie zerknąć na filmik na moim kanale, tam pokazuję kolorki i pędzelki. 
https://www.youtube.com/watch?v=IUHloGh6ksU











1 komentarz: