wtorek, 21 stycznia 2020

Prace w technice mixed media I kartki hand made

O rety jak długo mnie tu nie było!
Popatrzyłam na fotki na Instagramie i okazało się, że ostatni wpis miałam tu z kartką na 18 urodziny, zrobioną w grudniu. No pięknie...

Sporo robiłam od tamtego czasu, było dużo kartek, filmów projektów mixed mediowych i chyba zaraz wszystkie Waj je tu pokażę w jednym poście.

Kartki na Dzień Babci i Dzień Dziadka

Zaczniemy od tego co najbardziej aktualne, czyli kartek na Dzień Babci i Dziadka.
W tym roku kartki są last minute, prościutkie cez warstw, ozdób za to bardzo kolorowe i proste do zrobienia dla każdego.

Dwie bazy C6 docięłam w kwadraty, dodatkowo jeden kwadracik mniej więcej tej samej wielkości docicęłam z papieru. 
Papierek złożyłam na pół i narysowałam na nim serduszko, a następnie je wycięłam.  Tak powstał szablon z sercem. 
W ruch poszły tusze oxide i narzędzia do blendowania. Najpierw zrobiłam kształt serduszka następnie przez maskę dodałam jeszcze wzorek.
Wszystko możecie zobaczyć na filmie na YouTube.



Kartka na roczek dla dziewczynki

Lecimy dalej... tera z kartka na pierwsze urodziny dziewczynki z uroczym zajączkiem.







Wielkanocny zajączek

Skoro już jesteśmy przy zajączkach to jeszcze mam Wam do pokazania Zajączka z Woodouts!, który jest nowym wzorem wielkanocnym.

Pomalowałam go farbami akrylowymi. Wyszedł bardzo wiosennie i radośnie, tak jak chciałam. 







Kartki ręcznie robione na różne okazje







Kolorowy tag

Ten tag bardzo lubię, jest super kolorowy i w sumie może dobrze tego nie widać ale zastosowałam tu sporo różnych technik. Malowałam go farbami z Deco Art i używałam masek i stempli z AB Studio.


Zegar z elfem

Ten zegar ma zabawną historię. W sumie z zegarem ma wspólnego tyle że ma cyfry i jest okrągły, ja zwyczajnie wykorzystałam ten kształt jako tło dla radosnej mixed mediowej pracy. A dlaczego historia jest zabawna? Przyjrzyjcie się wskazówkom, czy wszystko tu pasuje?



Klucz z Nowości z Woodouts

Oprócz kogutów i zajęcy w Woodouts mamy jeszcze inne nowe wzory, a wśród nich klucz w steampunkowym klimacie. Ja swoją wersję ozdobiłam na fioletowo i żółto. Fajnie to połączenie kolorów wygląda, barrdzo przyciąga wzrok. W sumie ten steampunkowy charakter został po drodze zgubiony. 
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz