czwartek, 30 stycznia 2020

Ręcznie robiona kartka na Chrzest dla dziewczynki

Jakiś czas temu znajoma poprosiła mnie, żebym zrobiła dwie kartki na Chrzest dla dziewczynki. Jedna z kartek miała być od dziadków, druga od chrzestnych.  Lubię robić kartki na takie okazje. Chrzest, narodziny, pierwsze urodzinki to zawsze ciekawe dla mnie tematy, wyjątkowo lubię robić kartki dla dzieci.

W mojej pracowni mam kilka wzorów wykrojników typowych na okazje takie jak chrzest, a wśród nich wózeczek i aniołka. Często wykorzystuję oba wzory i chyba czas pomyśleć o nowych dla urozmaicenia prac, ale póki co poradziłam sobie z tym co mam.

Postanowiłam, że od nowego roku postaram się nagrywać video tutorial zawsze, gdy robię kartkę layout lub inną scrapbookingową pracę. Staram się tego postanowienia trzymać i dlatego mogę dziś pokazać Wam nie tylko dwie kartki na chrzciny, ale też dwa filmy z kursami jak taką ręcznie robioną kartkę na chrzest wykonać.




Pierwszą zrobiłam kartkę z aniołkiem. W większości wykorzystałam papier do scrapbookingu z Lemoncrfat. Kartka jest wielowarstwowa, w odcieniach różu, beżu i odrobiny zieleni na listkach przy papierowych kwiatach. Aniołka wycięłam metalowym wykrojnikiem w maszynce do wytłaczania i wycinania Platinum 6. Mam do niej specjalną matę, która dodatkowo pozwala tłoczyć wzór z wykrojnika, co dużo piękniej wygląda niż tylko wzór wycięty. 

Kwiatki zdobiące kartkę to gotowe produkty, które możecie kupić w wielu sklepach z artykułami do scrapbookingu, natomiast listki wycięłam moimi ulubionymi wykrojnikami Lady E Design. 

Oprócz papieru moją ręcznie robioną karteczkę zdobi koronka przyklejona na klej na gorąco. Warstwy papieru przykleiłam na piankę craft 2mm co daje efekt większej przestrzenności. 

Kartka z aniołkiem utrzymana jest w bardzo delikatnym charakterze. Nie dodawałam żadnych mediów zmieniających wygląd papieru, jedynie zrobiłam kilka kropeczek kropelkami w płynie Nuvo. 





Moja druga kartka jest również wielowarstwowa i delikatna, jednak nie jest już tak jasna i czysta w wyrazie. W związku z tym, że obie kartki są dla jednego dziecka chciałam, żeby w dość znaczący sposób się od siebie różniły. 

Oczywiście obie kartki mają różny układ, ale zdecydowałam się też, żeby jedna z nich była lekko postarzona, delikatnie w stylu shabby. 
Takie postarzenie brzegów, które wyglądają na pożółkłe i zmęczone czasem można w łatwy sposób zrobić używając brązowego tuszy distress. Jak postarzyć papier możecie zobaczyć na moim filmie TUTAJ. 








Sama nie wiem, która kartka bardziej mi się podoba, ale jednak odrobinkę bardziej kieruję się w stronę tej z wózeczkiem. 
A Wy jak myślicie?


4 komentarze:

  1. Obie są ślicznie, ale mi bardziej wpadła w oko ta z aniołkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie mogę się określić... obie baardzo mi się podobają :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Strange "water hack" burns 2 lbs in your sleep

    Over 160 000 women and men are losing weight with a simple and secret "liquids hack" to lose 2lbs each and every night as they sleep.

    It's painless and it works with anybody.

    Here's how to do it yourself:

    1) Take a drinking glass and fill it up half full

    2) Proceed to do this crazy hack

    and be 2lbs thinner the very next day!

    OdpowiedzUsuń