piątek, 15 listopada 2013

Karteczki w ruchu

Wygląda na to, że będę miała chwilkę czasu dla siebie. Mój synek został zwabiony na drzemkę obietnicą wspólnej popołudniowej zabawy na zajęciach z rytmiki. Jak dobrze pójdzie będzie cisza i spokój co najmniej do 14 :)
Wczoraj wieczorem miałam zabrać się za kolejne świąteczne kartki, ale wiecie jak to jest robić coś dlatego, że się powinno. Po pewnym czasie przyjemność staje się obowiązkiem, a tego chciałabym raczej uniknąć.
Wyciągnęłam więc moje nowe, nietknięte jeszcze papiery i wykrojniki i zabrałam się za scrapowanie.



kartka dla podróżnika

Ten rower kojarzy mi się bardzo z filmem E.T. ( E.T. phone home)
Ktoś jeszcze go pamięta?


kartka dla mężczyzny







I na koniec świąteczny akcent,
Kartka z rękawiczkami.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz