poniedziałek, 29 grudnia 2014

Kartki ślubne i miłosne.


W znanej wyprzedażowej sieciówce, gdzie podobno ceny są niższe nawet o 70% znalazłam dział, który mnie bardzo zainteresował. 
Wśród ciuchów, butów, kosmetyków i dekoracji do domu, gdzieś na dolnych regałach leżały bardzo fajne papiery z różnych serii: me and my big ideas, studio calico i kilka innych.
W weekend po świętach wreszcie znalazłam czas dla siebie. Zamknęłam w się w moim scrap pokoiku i zabrałam za nowozakupione papiery. 





                                    kartka mlosnai


                                     kartka mlosnai


                                     kartka miłosna


wedding card
Kartka ślubna z pudełkiem
                                     


                                     


                                     


kartka ślubna z pudełkiem
Dodaj napis
                                     








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz