piątek, 10 kwietnia 2015

Jak zrobić kwiatki z papieru

Witajcie :)




    Kolejny raz chciałam się z Wami podzielić pomysłem na zrobienie kwiatków z papieru. Wykonanie jest bardzo proste. 
Potrzebny jest klej, papier, wykrojnik lub dziurkacz ozdobny oraz kryształek lub guzik.
Krótki poglądowy tutorial przedstawiam poniżej.




Jak zrobić papierowe kwiaty


Jak zrobić papierowe kwiaty


Ten kwiatek składa się z trzech elementów o tej samej wielkości. Jeśli chcemy żeby papierowy kwiatek był bardziej przestrzenny, warto mieć elementy w kilku rozmiarach, chociaż wydaje mi się, że ten też wygląda fajnie. 
Cała sztuka nadania mu trójwymiarowości polega na zagięciu płatków, przez środek. Nie używam do tego żadnych narzędzi wystarczy przytrzymać płatek palcem w miejscu zgięcia, docisnąć i gotowe. 

Jak zrobić papierowe kwiaty

Ten kwiatuszek stworzyłam dzięki dziurkaczowi ozdobnemu w dwóch rozmiarach. Generalnie im mniejsza średnica kwiatka, tym mniej warstw uda się nam się ze sobą połączyć w efektowny sposób. Warto o tym pamiętać przy zakupie. Ważny jest też wybór papieru. Do małych kwiatków lepiej użyć papieru o mniejszej gramaturze. 

Jak zrobić papierowe kwiaty

Jak widzicie moje środki tym razem są kryształkami, ale często robię też kwiatki z guzikiem w środku. Wszystko zależy od charakteru pracy. 
Jeśli chcecie nadać papierowym kwiatom nieco głębi, można płatki nieco pocieniować, szczególnie kiedy cały kwiat wykonany est z papieru w tym samym kolorze. 

Jak zrobić kwiatki z papieru


Jak zrobić kwiatki z papieru

1 komentarz: