wtorek, 14 kwietnia 2015

Album dla niemomwlaka

Witajcie :)



    Z planami tak to już jest, że lubią się zmieniać. Zamiast magic box na komunię zrobiłam album do zdjęć dla niemowlaka. Album robiłam z myślą o mojej przyjaciółce Asi, która bardzo niedawno urodziła synka, a na imię Marek. Pewnie nie spotkamy się zbyt szybko, bo Asia aktualnie wraz z rodziną mieszka w Meksyku, ale album jest już gotowy do podarowania i cierpliwie poczeka. 
    Kiedy urodziłam mojego synka, też chciałam zrobić album scrapowy dla siebie, ale wtedy brakowała mi czasu, który pochłaniały wyzwania macierzyństwa i takie pracochłonne projekty, jak albumy nie "wchodziły w grę". 
    Album ma wymiar A5 czyli 21x14,7 cm i jest zbindowany. Do jego wykonania użyłam papierów, które kiedyś kupiłam w TK Maxx. Wraz z okładką ma 8 stron. Okładkę zrobiłam ze sztywnej 2 mm tektury, która mimo grubości dała się pociąć na gilotynie. Właściwie dość wyraźnie zaznaczyłam miejsca, w których powinny znaleźć się zdjęcia. Nie trzymałam się sztywno jednego wymiaru, przecież każde zdjęcie można dociąć i wykadrować. Przednią okładkę ozdobiłam kwiatami i kokardkami przywiązanymi do sprężyny. Tekturkowe ozdoby pochodzą z kolekcji Boy od Kaisercraft.


Album scrapbooking dla niemowlaka

Album scrapbooking dla niemowlaka

Album scrapbooking dla niemowlaka

Album scrapbooking dla niemowlaka

Album scrapbooking dla niemowlaka

Album scrapbooking dla niemowlaka

Album scrapbooking dla niemowlaka

Album scrapbooking dla niemowlaka

Album scrapbooking dla chłopca

Album scrapbooking dla niemowlaka

Album scrapbooking dla niemowlaka

Album scrapbooking dla niemowlaka

Album scrapbooking dla niemowlaka

Album scrapbooking dla niemowlaka

Album scrapbooking dla niemowlaka

Album scrapbooking dla chłopca

Album scrapbooking dla chłopca

1 komentarz:

  1. ślicznie wyszedł :) tak chłopięco :) a okładka jest w ogóle taka urocza :)

    OdpowiedzUsuń