środa, 14 września 2016

Bazy albumowe na sprężynach


Vintage Mini Album



Chcę wam dziś pokazać bardzo romantyczny mini album, który wykonałam z bazy albumowej na sprężynie oraz kolekcji papierów Lawendowy Poranek z małą domieszką Pan i Pani Black  ze Studio 75. Wybrałam bazę kartonową w kolorze białym i wymiarze 15cmx12cm. 
Karty mini albumu dość mocno obkleiłam papierami, a krawędzie zatuszowałam tuszem distress, ale nie dlatego że musiałam, bo papier jest śnieżnobiały i cudownie gładki, więc spokojnie można zostawić go jako część strony albumu. Ja po prostu wybrałam styl taki lekko vintage i dlatego właśnie wytuszowałam strony.




mini album scrapbooking



scrapbooking mini album



scrapbooking album



scrapbooking mini album



karolina czołba scrapboooking



Więcej o albumach ze Studio 75 znajdziecie w moim dzisiejszym poście na ich stronie.
Od siebie dodam jeszcze, że jest bardzo duży wybór rozmiarów, materiałów, ilości  i kolorów kart w albumach, a do tego ceny są bardzo przystępne.  
Być może niektórym z Was przeszkadza to że sprężyny są w tych albumach dość widoczne. U mnie jest różnie. Jeśli robię raczej nowoczesne, wzorzyste albumy, sprężyny kompletnie mi nie przeszkadzają, choć często korci mnie żeby poprzywiązywać do nich kolorowe wstążeczki lub koraliki. Gdy robię romantyczne mini albumy prawie zawsze doczepiam koronkowe wstążki, tasiemki i co tylko przyjdzie mi do głowy. Jest to dla mnie kolejny element, który mogę wykorzystać do upiększenia albumiku. 



Dla ciekawskich jeszcze filmik:)














Pozdrawiam
Karolina



1 komentarz: