czwartek, 8 września 2016

Projekty dla Diabelskiego Młyna



 Wyzwanie z paletą kolorystyczną w Diabelskim Młynie



Kolejna środa i kolejne wyzwanie w Diabelskim Młynie :) 
Tym razem mamy dla Was propozycję z kolorkami, a tak wygląda moja inspiracja.
Jak widać nadal rozkoszuję się prostotą tworzenia, ale poszalałam też ostatnio z mediami. 



Prosta kartka z plamkami z farby



BeeQueenie proponuje dziś taką paletę kolorów.






kartki karolina czołba



Tablica z materiału na zdjęcia i inspiracje


Mam jeszcze jedną zaległą inspirację do Diabelskiego Młyna.
Tę tablicę zrobiłam z tego, co miałam akurat dostępne pod ręką w domu.
Skleiłam kilka warstw kartonu, na niego nałożyłam również kilka warstw ręcznika papierowego, żeby było wrażenie pianki pod materiałem.  Ten zielony materiał w kropki kupiłam już w zeszłym roku i jakoś tak udało mu się długo przeleżeć na półce.  Na koniec dodałam wstążkę i przyczepiłam ją pinezkami. Całość zajęła chwilę, a wreszcie mam swoja wymarzoną tablicę. No może jeszcze nie wymarzoną, bo jest dość mała, ale już wiem, że dużą jest zrobić tak samo łatwo. 




jak zrobić pikowana tablicę z materiału




Pozdrawiam
Karolina

4 komentarze:

  1. Fantastyczne prace! A karteczkę wręcz kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta kartka to po prostu mistrzostwo, super pomysł!! Barrrdzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Czasem coś wpadnie do głowy, a najfajniejsze że to takie proste ;) Pozdrowienia

      Usuń