piątek, 24 marca 2017

Pierwsze projekty dla Scrapińca


Witam kochani :)


Dziś mam dla Was dwa lawendowe projekty, które stworzyłam dla Scrapińca
Do wyboru kolorystyki i nastroju  natchnęła mnie kolekcja Lavender Mist.
W kolekcji jest sporo tekturek w różnych rozmiarach, ale mi najbardziej przypadła do gustu duża, okrągła tekturka, na której mogłam stworzyć swoją kompozycję. 
Tekturkę pokolorowałam promarkerami i nadałam jej blask przy pomocy perfect pearls. 
Serce to stempel ze Stamperii, na którym zrobiłam embossing na ciepło białym pudrem. 
Papiery pochodzą od Maja Design.  Projekt wyszedł bardzo romantycznie, trochę w stylu shabby chic.







Drugi projekt to zawieszka serce na bazie ze sklejki. Kupiłam jeszcze kilka różnych kształtów serduszek, ale ten podoba mi się najbardziej. Fioletowy papier to arkusz z kolekcji Studio 75 Lavendowy Poranek. Na papier nałożyłam szpachelką białe gesso, a na nie jeszcze pastę strukturalną przez maskę. Podobnie jak w przypadku kartki kwiatek jest od Wild Orchid Crafts (uwielbiam ich róże) . 






Dziękuję za odwiedziny i życzę miłego dnia :)


1 komentarz: