wtorek, 31 października 2017

Ozdoba choinkowa ze zdjęciem dla Studio 75

Hej! Jakiś czas temu zrobiłam dla Studio 75 niewielki projekt świąteczny ze zdjęciem. Wykorzystałam do niego bazę z beermaty w kształcie bombki oraz papiery z kolekcji Świąteczny prezent oraz Idą święta. Jak zrobiłam tę ozdóbkę możecie zobaczyć na filmiku na moim kanale na YouTube. 

Tu krótki opis, jeśli wolicie poczytać niż oglądać. 

Kształt bombki odrysowałam na papierze, który jest tłem dla całej kompozycji i jest to jeden z arkuszy z bloczka 6x6 kolekcji Idą święta. Gdy już go przykleiłamna bazę, potuszowałam lekko brzegi, żeby  krawędzie były bardziej widoczne i skontrastowane w stosunku do dość jasnego papieru. 

Wycięłam sporo listków i ślicznego ptaszka z dodatków do kolekcji Świąteczny prezen i potuszowałam je nasyconym zielonym distressem. Oryginalnie są takie troszkę szarawe, a ja chciałam żeby liście i gałązki, które wycięłam wykrojnikiem Sizzix miały żywe kolory. 
Czerwony kwiat kupiłam kiedyś na Alli. Tekturki pochodzą ze Scrapińca z kolekcji Mistletoe i je też troszkę podkolorowałam tuszem.  Na koniec dodałam białe kropeczki z perełek w płynie (Daily art) w miejscach, gdzie były zaznaczone białe kuleczki jemioły. Całość wykończyłam brokatem oraz pastą brokatową na brzegach.


Kompozycję przyklejałam warstwa po warstwie, ale niektóre fragmenty przyklejone są na piankę craftową, żeby stworzyć wrażenie trójwymiarowości i miejsce na dodanie elementów jednych pod drugie.  To używanie pianki, lub innego materiału, który stworzy puste przestrzenie między warstwami jest ważne, jeśli chcecie zrobić kartkę z wieloma detalami. Trzeba mieć miejsce, żeby te detale dodawać. Jeśli przykleicie wszystko na klej i to na dodatek od krawędzi do krawędzi, nie będzie jak wsunąć dodatkowych elementów pod spód. 








 

Miłego dnia!


1 komentarz: