niedziela, 21 stycznia 2018

Kartka ze stemplowanym tłem i embossingiem na gorąco / Card with stamped background and heat embossing elements

Hej, Tym razem chcę Wam pokazać kartkę, która zrobiłam przy użyciu stempli piórek z Agateria Craft. Na początek zrobiłam tło przy użyciu Misti do stemplowania. Po prostu nakładałam po kolei stemple w różne miejsca i stemplowałam. Wykorzystałam jasny różowy kolor tuszu, ponieważ chciałam, żeby karteczka była delikatna. Następnie zrobiłam jeszcze dwie odbitki stempli i zrobiłam na nich embossing na gorąco przy użyciu złotego pudru. Wycięłam oba piórka i przykleiłam je na tle na dwustronną taśmę klejącą z pianką, żeby troszkę wystawały z tła. Na końcu dodałam jeszcze napis czarnym pigmentowym tuszem. Żeby dodać troszkę innego koloru całość przykleiłam na jasno miętowy papier.


Hi, This time I want to show you a card I made using feather stamps from Agateria Craft. First I made a backgroung using my Misti stamping tool. I used pale pink and create a feather pattern. Next I made two more stamps and heat embossed them with golden embosiing powder. I cut out heat embossed elements and adhere them to my background with doublesided foam tape.  At the end I added a sentiment with black pigment ink. I added a light minty paper to add more color to my card. 









Miłego Dnia!
Have a nice Day!



1 komentarz: