czwartek, 25 stycznia 2018

Walentynki ze stemplowanym i embossowanym tłem / Valentine cards with stamped and embossed background

Hej, Niedługo walentynki, dlatego mam dla Was właśnie walentynkowe kartki. W sumie w zależności od tego jaki napis do niech dołączycie mogły by być tez na inne okazje, ale ja robiłam je z myślą o walentynkach.

Zrobiłam też film, więc jeśli lubicie oglądać to zapraszam, całość ma zaledwie 5 minut.

Do kartek wykorzystałam stempel z Agateria Craft Tło serduszka. W sklepie jest kilka wersji takiego serduszkowego tła do wyboru. Ten stempelek spodobał mi się od razu. Miałam kilka pomysłów na jego wykorzystanie, a tu zobaczycie jeden z nich. 

Na pierwszej kartce po prostu odbiłam stempel, ale już na drugiej obiłam go normalnie i do góry nogami nakładając odbitki na siebie.  Dzięki temu uzyskałam kolejny fajny wzór. Kolejny wzór możecie zrobić przesuwając stempel odrobinkę w prawo, czy w lewo, po skosie itd. Można tez z łatwością łączyć ten wzór, żeby uzyskać większą powierzchnię tła. 

Ciekawa jestem co wy wymyślicie :)














Pozdrawiam serdecznie ;)



   






3 komentarze: