poniedziałek, 30 lipca 2018

Layout cały w fioletach dla Fabrika Decoru

Hej,

Oj, nawarstwiło mi się na dziś projektów, ale zaczynam od tego, który mam dla Fabrika Decoru. Od dziś przez kolejnych kilka dni pewnie będę codziennie coś nowego udostępniać.

Tak więc poniżej kilka zdjęć mojego uroczego Lo w kolorkach fioletu i różu. To zdjęcie, które widzicie zrobione jest w kwietniu w Pradze. Ma cudne kolorki, światło było super i przez to, że ma taki fioletowy odcień zdecydowałam się na taką a nie inną kolorystykę całej pracy. Dokładną listę produktów, których użyłam znajdziecie na blogu Fabrika Decoru. Wspomnę tylko, że oprócz kilku kwiatów z Prima marketing, wszystko od pasty, po maskę i cekiny jest właśniez FD, nawet ta ramka w której jest moja fotka :)







Miłego dnia !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz