środa, 20 marca 2019

Jak zrobić betonowe jajko wielkanocne

Hej, dziś coś dla minimalistów

Baza to oczywiście jajko z Woodouts!. Wybrałam jajko bez podstawki, które jest grube i stoi samodzielnie. Całe jajko pokryłam pastą Efekt Betonu z Cadence. Nakładałam ją rękoma, ubrałam tylko rękawiczki bo szkoda jednak skóry rąk. 
Gdy wszystko było równomiernie nałożone, szpachelką zrobiłam kreski pionowe i poziome, co dodało dodatkową teksturę do już całkiem fajnie wyglądającego betonu.
Kiedy całość była już zupełnie sucha  ( podsuszyłam nagrzewnicą) zaczęłam smarować suchym pędzlem z odrobiną białej farby po całej powierzchni. Zrobiły się fajne przecierki, jajko nabrało trochę więcej kontrastu i głębi. 
Brakował mi jeszcze odrobinkę koloru dlatego zdecydowałam się na posmarowanie to tu, to tam turkusowym woskiem.
I tyle.
Po 30 minutach było gotowe.
Wszystkie niezbędne produktu możecie kupić w Studio75.pl






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz