czwartek, 28 marca 2019

Prezent na Dzień Matki

Hej, dziś mam dla Was pomysł na prezent. Prezent na różne okazje, ja akurat pomyślałam o Dniu Matki.  Zrobiłam drobiazg na bazie taga z Woodouts!.

Najpierw pomalowałam tag na biało kredową farbą akrylową z Renesans. Następnie, gdy farba wyschła wybrałam fajną maskę z AB Studio i zrobiłam przez nią wzór tuszując tuszami distress oxide.
Wykorzystałam trzy kolory: Twisted citron, fossilized amber, picked raspberry.
Powiem Wam, że tuszuje się całkiem fajnie na taką pomalowaną farbą powierzchnię. Pięknie się kolorki blendują.
Gdy skończyłam tuszowanie zrobiłam jeszcze odcisk ze stempla z napisem Kocham Cię Mamusiu.
Bardzo lubię używać tuszy jednak miałam trochę opory przed zrobieniem nimi wzoru na  tagu, bałam się, że wszystko się rozmaże i rozpuści bo jednak tusze reagują z wodą.
Ostatnio sporo maluję farbami kredowymi i zabezpieczam ich powierzchnię przezroczystym woskiem Annie Sloan. Tak też zabezpieczyłam wzory wytuszowane na tagu.
Zadziałało świetnie, co mnie bardzo cieszy bo dzięki temu moja praca jest trwała.

Jak to wszystko zrobiłam możecie zobaczyć na filmiku.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz