wtorek, 2 kwietnia 2019

Słodkie dekoracje na Wielkanoc z Woodouts!

 Hej, z tej strony Karolina

Dziś pokażę Wam moje dekoracje wielkanocne na słodko.  W ostatnią niedzielę spędziłam troszkę czasu na przygotowaniu dekoracji do domu oraz na Jarmark Wielkanocny w moim miasteczku. Lubię takie imprezy, chciałabym żeby uczestniczyło w nich jak najwięcej twórców rękodzieła, ale też wiadomo żeby było ono docenione i zakupione.

Do zrobienia dekoracji wykorzystałam jajka stojące samodzielnie oraz zające i króliki. Mam też przygotowane gęsi i kury, ale o tym już innym razem.

Jeśli wygląda Wam, że zrobienie tych ozdób jest proste, to nie mylicie się, jest dziecinnie proste, trzeba tylko mieć odpowiednie materiały.

Zaczęłam od malowania wszystkich kształtów z Woodouts! podkładem do farb z Rennesans, następnie wszystko malowałam dwukrotnie na biało  farbą kredową, również z Renesans.
Kiedy farba wyschła zabrałam się za dodawanie kolorowych wzorów przez szablony z AB Studio, przez które tuszowałam tuszami distress oxide z Ranger.
Pracowało się cudownie, kolorki mieszały się na powierzchni pomalowanej farbą chyba jeszcze lepiej niż na kartkach papieru.  Gdy tusze wyschły zabezpieczyłam je przezroczystym woskiem do farb do renowacji mebli Annie Sloan. Tak zabezpieczone tusze nie rozmazują się i ich kolory są świetnie zabezpieczone.
Na koniec dodałam królikom po kwiatku i wstążeczce, a Zającowi jajko wianek z papierowych kwiatów.

pozdrawiam,
Karolina


































1 komentarz: