środa, 6 listopada 2019

Jak zrobić poisencje z papieru

Hej, dziś o kwiatuszkach

Święta już niebawem więc pora zrobić troszkę zapasów kwiatków do projektów. Zaczęłam od poisencji, ale nie czerwonych, tradycyjnych tylko różowych.
W ostatnim poście widzieliście już jeden kwiatek, który jest częścią kompozycji na różowej bożonarodzeniowej bombce, a dziś powiem Wam jak te kwiatuszki zrobiłam.

Właściwie to nawet pokażę, bo zrobiłam film z tutorialem. Znajdziecie go na moim kanale YouTube ale tu też wklejam, żeby było łatwiej odtworzyć.


Kwiatuszki zrobiłam z wykrojnika Lady E Design Poinsettia & winter leaves.
Zamiast kolorowania tuszami distress, jak to miałam w zwyczaju sięgnęłam po kredki Gelatos, które mniej brudzą ręce i dużo łatwiej się z nich zmywają.

Do tuszowania, czy kolorowania użyłam kawałek zwykłego zmywaka, dociętego w mały kwadracik.
Płatki pomalowałam klejem i posypałam brokatem, żeby nadać im bardziej świąteczny wygląd.

Formowałam papier na mokro, (papier canson mixed media) narzędziem do formowania kwiatów z metalową końcówką.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz