sobota, 4 lipca 2015

Kartka urodzinowa z hipopotamem




Witam słonecznie, bajecznie, kolorowo :)




Oj mocno trzymają się mnie kolory. To chyba ta pogoda i lato tak na mnie działają. Wczoraj wieczorem zabrałam się za zrobienie kartki z nowym stemplem i całość poszła w szaleństwo kolorów. Hipopotam pochodzi z Whimsystamps, a całą resztę ozdób mam tak długo i z tak różnych kolekcji, że choćbym chciała się z Wami podzielić tym, skąd pochodzą, to naprawdę nie mogę bo nie pamiętam. W każdym razie moja rada jest taka NIGDY NICZEGO NIE WYRZUCAJCIE. Ja zachowuję nawet drobne skrawki papieru, z których mogę zrobić później małe kwiatki, stemple lub inne ozdoby. trzeba tylko pamiętać, żeby te skrawki od czasu do czasu przejrzeć. Ja swoje segreguję w zależności od wielkości, i przechowuję w plastikowych teczkach z wieloma przegródkami. 
A oto Hipciowa kartka urodzinowa.


Scrapbooking card with hippo


Kartkę zgłaszam na wyzwanie do sklepu Artimeno 
Temet : Kolorowo - Neonowo
super temat :)




Scrapbooking card with Hippo

Whimsystamps promarkers

Wesoła kartka z hipciem

Kartka na wyzwanie artimeno


4 komentarze:

  1. Piękna :) a hipcio rozkoszny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdecznie :) A gdyby nie Ty i Magda wcale by tego komentarza nie było, czyli podwójne dzięki :)

      Usuń
  2. Prześliczna kartka !!! Grafika jest po prostu urocza. Dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski hipcio i świetna kartka :)

    OdpowiedzUsuń