piątek, 3 lipca 2015

"Kiedy jedno spada w dół , drugie ciągnie je ku górze"

Kartka ślubna inaczej 




Witajcie :)


Cóż za piękny słoneczny dzień:)
Mój synek zaczął chodzić do przedszkola i zapowiada się na to, że polubi ten pierwszy w życiu prawdziwy obowiązek. Dla mnie oznacza to wiele rzeczy, ale przede wszystkim odrobinę więcej czasu na hobby.
Tym razem chciałam podzielić się z Wami nieco inną niż zwykle kartką ślubną.


Kiedy jedno spada w dół...


Wykonanie było banalnie proste. Do zrobienia balonów z gorącym powietrzem użyłam serc. Każdy balon składa się z 3 serc zgiętych na pół i sklejonych ze sobą. Koszyk balona to fragment stempla Air Baloon od Dovecraft. Tekst sam przyszedł mi do głowy, gdy już ułożyłam kompozycję na kartce. Chyba nie ma nic co pasowałoby lepiej niż fragment tekstu piosenki Happysad "Zanim Pójdę". Całość raczej niezbyt ślubna, ale ten jeden fragment jest super prawdziwy. 


Kartka z okazji ślubu

Scrapbooking wedding card

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz