wtorek, 3 listopada 2015

Tag

OSOBOWOŚĆ

Nowy miesiąc, nowe wyzwania, ciekawe tematy.
Tego ranka zabrałam się za, moim zdaniem ciekawy temat - osobowość. 
Interpretacja dowolna, ale wykształcenie wymusza na mnie powiązania z nauką. Wiele napisano i powiedziano, na temat typów osobowości i ich wpływie na postępowanie jednostki, ale pomimo wszystkich tych teorii lubię myśleć, że sami jesteśmy kowalami własnego losu

Blue Owl Avenue

W głębi serca mieć wiarę, że jest się przeznaczonym do czynienia wielkich rzeczy. Słowa wycięte z  kawałka papieru, a jednak tak wiele znaczą. 

scrapbooking


Jeśli wpatrzycie się w gąszcz barw, na pewno zauważycie  dość charakterystyczne elementy. Nie chcę podpowiadać, bo ciekawi mnie, czy ktoś się czegoś dopatrzy. Jeśli tak pierwsza osoba, która w komentarzu odgadnie o co mi chodzi, otrzyma ten Tag. 

tag scrapbooking

Praca jak widać jest wielowarstwowa. Sporo kleju trzeba było użyć, dlatego bazę zrobiłam z grubej tektury, żeby zapobiec wyginaniu. Papiery pochodzą z różnych kolekcji i to właściwie z resztek, które zaczynają się już piętrzyć na moim stole. 
Tekturowe dodatki ( motylki, chmurka i serduszko) pochodzą z kolekcji CRAFTfun. Chmurkę wytuszowałam i pokolorowałam promarkerem, a motylki i serduszko pokryłam farbą akrylową. 


Zgłaszam Tag do wyzwania



Dzięki za odwiedziny :)
Thank You for visit :)






4 komentarze:

  1. Powiem szczerze, super ten tag.... !!!
    Chciałaś oddać "cząstkę" siebie....???? Widzę, że pozostawiłaś swoje odciski palców..., a może kogoś innego...??
    Ten tag można interpretować na różne sposoby... wiesz?!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. GENIALNY TAG:)!!!! no napatrzec sie nie moge:), pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w naszym Wyzwaniu JUST TAG IT!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny tag :) Bardzo nam się spodobał :) Dzięki za udział! Gratulacje!
    http://justtagit.blogspot.com/2015/11/wyniki-wyzwania-21-osobowosc.html

    OdpowiedzUsuń