środa, 6 stycznia 2016

Wyzwanie w Diabelskim Młynie

CZTERY KOLORY


Miło mi Was powiadomić, że dołączam do dziewczyn z Diabelskiego Młyna, a już dziś moje pierwsze wyzwanie.
Szczegóły znajdziecie tutaj.


Moja inspiracja do takiej oto palety kolorów.



Zajrzyjcie  koniecznie do Młyna i zobaczcie, jakie cuda zrobiła reszta ekipy. Mnie zawsze zadziwia jak różnorodne prace można zrobić do tego samego tematu. 
Czekamy z niecierpliwością na Wasze wspaniałe projekty:)


A teraz jeszcze ogłoszenie z innej beczki, dla narciarzy.
Niedaleko mojego domku ruszył dziś świetny wyciąg narciarski "Kurza Góra". Może będziecie mieć ochotę tu zajrzeć? Koniecznie się do mnie odezwijcie, będzie okazja żeby się spotkać. Ja właśnie wróciłam i powiem Wam, że jest super! Niedługo otwarcie większej ilości tras.


Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny:)
Thank You so much for visit:)


3 komentarze: