piątek, 1 stycznia 2016

Słodziakowo na Dzień Babci

INSPIRACJA DLA CRAFTfun



No to mamy Nowy Rok :) 
Zobaczymy co przyniesie, oby tylko dobre rzeczy. Ale o tym już było.
Rok 2016  zaczynam radośnie i kolorowo.




Karteczka jest specjalnie na Dzień Babci. Zwykle nie nadążam z kartkami na tę okazję, ale tym razem ma być inaczej. 
Dla zapominalskich przypominam, że Dzień Babci w Polsce obchodzimy 21 stycznia. 




Zrobiłam tak jak lubię. Wielowarstwowo ze sporą ilością dodatków, tym razem głównie serduszek. 
Duże serce, które jest tłem dla stempla I heart You od Penny Black to ramka z CRAFTfun. Ja nie wyjęłam środka i dzięki temu powstało spore serducho z ażurowym konturem. Popryskałam je zieloną i żółtą opalizującą mgiełką.
Wszystkie super kolorowe papiery pochodzą z GOscrap




Po sylwestrowy bałagan już posprzątałam, teraz pora zabrać się za większe porządkowe wyzwanie - pracownia.
Zawsze jak kończę sprzątanie obiecuję sobie, że będę trzymać porządek, odkładać rzeczy na miejsce, segregować itd. Wychodzi nie bardzo tak jak planuje. 




Pozdrawiam Was serdecznie i biorę się za syzyfową pracę:)
Buziaki i uściski :)




2 komentarze:

  1. jak kolorowo i energetycznie! i cudnie kolorujesz!
    Szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń