wtorek, 24 maja 2016

Romantyczne tagi i kartka dla Mamy - Studio 75


Romantyczne tagi


Pewnie niektórzy z Was już wiedzą, że niedawno pojawiła się w sklepach całkiem nowiutka kolekcja papierów Studio 75 o nazwie Marzenia Alicji.

Spodobała mi się bardzo, ale to bardzo. Choć nie miałam specjalnie dużo czasu i samopoczucie też ostatnio trochę szwankuje, nie mogłam się powstrzymać, żeby z nimi popracować. 

Zrobiłam dwa tagi, oba w klimacie shabby chic, delikatne, różowe, rozbielone. Do takich prac ta kolekcja jest idealna. 

Całość kolekcji możecie zobaczyć na filmiku.





scrapbooking

shabby chic

karolina czołba



A tu jeszcze jeden film tag krok po kroku.




karolina czołba

tag cardmaking

cardka shabby chic

kartka vintage

kwiatowy tag


Kartki na najpiękniejszy dzień w roku.


Tę kartkę  zrobiłam w ramach inspiracji dla Studio 75
Piękne, romantyczne papiery idealnie nadają się do tworzenia ozdobionych 
kwiatami kartek dla Mamy.
Użyłam papierów z kolekcji Sekretny ogród oraz Panna Oliwia. 


cardmaking

scrapbooking

karolina czołba


Do zobaczenia wkrótce :)






3 komentarze:

  1. Przepiękne prace :) Szczególnie drugi tag niesamowicie mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cuda! Przepięknie ukwiecone i bardzo romantyczne te prace :)

    OdpowiedzUsuń