poniedziałek, 30 maja 2016

Inspiracje dla GOscrap

Słodka wróżka i kartka ślubna bez kwiatów


Piękna pogoda nie sprzyja scrapowaniu. W szczególności w moim przypadku, 
ponieważ mam całkiem spory ogród do pielęgnowania. 
Znalazłam jednak troszkę czasu, żeby przygotować inspiracje dla GOscrap.

Najpierw pokażę Wam słodziakowy słoik, który obkleiłam papierami z kolekcji 
Simply folk oraz Sweet story i delikatnie przyozdobiłam koronką oraz taśmą washi.
Jego główną ozdobą jest stempelek wróżki pokolorowany promarkerami 
i kredkami oraz kwiaty. Mam plan, żeby przechowywać w nim pędzle. 


diy project

przybornik dla dziewczynki

przybornik na biurko

kolorowanie stemplemi


Druga inspiracja to kartka ślubna bez kwiatów.
Do 15 czerwca trwa nowe Goscrapowe wyzwanie.
Trzeba stworzyć właśnie kartkę ślubną bez kwiatów.
Na Wasze prace czekamy do 15 czerwca.
Link do wyzwania znajdziecie TUTAJ.

cardmaking



Dziękuję za odwiedziny i do zobaczenia wkrótce :)









1 komentarz:

  1. Słoik jest przesłodki a kartka piękna i taka całkiem inna, nietypowa jak na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń