piątek, 6 maja 2016

Słodkie Free Printables


Free Printables


Dziś troszkę zaległości i niespodzianka.
Od czasu, do czasu lubię pobawić się w Corelu i zrobić jakieś dodatki do kartek.
No nie są to stemple, ale ich chyba jest już całkiem dużo, 
zajrzyjcie chociażby do Magudy, która od jakiegoś czasu hojnie 
obdarowuje swoimi cudnymi Spuchlinkami.
U mnie tak zwane free printables. Kolorowe banerki i napisy. 
Wyszły chyba dość uniwersalnie ( jeśli ktoś lubi wersję na słodko ). 
Przydadzą się na kartki miłosne lub dla dzieci, 
czy na przykład na Baby Shower ( do poczytania TUTAJ ).



freebies



Możecie używać ich dowolnie. Tylko nie do druku i masowej sprzedaży :)
Jeśli zrobicie jakiś projekt dajcie mi znać, a ja wrzucę go u siebie w poście.



karolina Czołba


Tę karteczkę zrobiłam jako lift swojej własnej kartki do Diabelskiego Młyna. 
Jeśli macie ochotę pobawić się z nami w liftowanie zapraszam TUTAJ
Prace można zgłaszać do 10 maja. 



No i na koniec jeszcze kilka zaległości.
Obie kartki zrobione jako inspiracje do Młyna.

 Do wyzwania mapkowego Sllonecznkia.
Prace można zgłaszać do 17 maja. 

karolina Czołba




karolina Czołba




Do zobaczenia wkrótce :)



4 komentarze:

  1. Oooo. Jak miło, że o mnie wspomniałaś! Nie musiałaś :) Fajnie Ci wychodzą takie dodatki. Zrobię coś z nimi! ;) Dziękuję!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. O takich zdolnych koleżankach Zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no jakbym gdzieś je już widziała ;) właśnie! gdzie moje zlotowe mini LO???!!! koniecznie muszę namierzyć!
    freebieski są super!

    OdpowiedzUsuń