poniedziałek, 16 stycznia 2017

Kartka z okazji Dnia Babci



Cześć kochani :)

Niebawem Dzień Babci i Dziadka, a co za tym idzie pora zabrać się za robienie kartek, laurek i myślenie o drobnych prezentach. Od kiedy stałam się mamą, jest to wielkie święto moich rodziców, którzy kochają mojego synka najbardziej na świecie, zawsze służą mi pomocą w jego wychowaniu i oczywiście bezkarnie go rozpieszczają. 

Kartkę na to piękne święto mój synek zrobi sam, ale i ja przygotowałam coś od siebie. 







Tę różową, kwiatową kartkę zrobiłam z papierów Primo rosa i Primo blu ze Studio75. Zwykle używam ich do prac dla dzieci, ale chciałam żeby kartka była słodka.  W zeszłym roku moje kartki dla dziadków wyglądały zupełnie inaczej. Użyłam wtedy neutralnych brązów z kolekcji Pan i Pani Black. 

Jest też krótki filmik, na którym możecie zobaczyć proces powstawania tej karteczki. 






Pozdrawiam serdecznie :)






         


        



1 komentarz: