poniedziałek, 21 września 2020

Dekoracje jesienne handmade z gotowych baz hdf z Woodouts i papierów do scrapbookingu

 Hej, 

Taka piękna jesień nastała, że aż chce się tworzyć pozytywne, cieplutkie dekoracje do domu.

Co prawda jesienna pogoda przynosi nam często też przeziębienia i katary- czego właśnie doświadczam- , ale pierwsze co przychodzi na myśl słysząc w związku z tą porą roku to "złota, polska jesień" i chwilowo taką właśnie się cieszymy.

Swój domek już udekorowałam delikatnie na jesienne klimaty, Na kominku obok żaglówki i świeczników zagościły też grzybki i świeczki w pomarańczowym kolorze. Większość tych dekoracji kupiłam w Kik, ale zaraz potem wpadło mi trochę pomysłów na nowe bazy do dekorowania w moim sklepiku Woodouts i zrobiłam trochę dekoracji jesiennych handmade. 

Na początek ozdobiłam kształt żołędzia wycięty z płyty hdf. Jest to taka dwuczęściowa baza do dekorowania, malowania i cokolwiek przyjdzie Wam do głowy. Ja na swojej użyłam trochę mediów i sporo papieru do scrapbookingu.

Na początek pomalowałam wierzchnią warstwę dwuczęściowej bazy białą farbą, a następnie na czapeczce żołędzia zrobiłam wzór przez maskę. Użyłam maski z AB Studio w taki wzorek w jakby łuski, dachówki, który też fajnie sprawdził się jako wzór żołędziowej czapeczki. 

Przez tę maskę nałożyłam pastę strukturalną i poczekałam aż ładnie zaschnie. 


Następnie przykleiłam kolorowy papier jesienny do scrapbookingu z P13 na dół bazy i skleiłam ze sobą obie części. Kolejny etap to już to co lubię najbardziej, czyli komponowanie kompozycji wielowarstwowej i wieloelementowej z papieru, z różnych elementów wyciętych z arkuszy do wycinania.


Do mojej papierowej kompozycji dodałam kilka koronkowych liści, trochę brokatu i taką fajną złotą siateczkę, którą kupiłam kiedyś w sklepie z dekoracjami na stoły weselne. 
Zupełnie na koniec chlapnęłam troszkę białą farbą i mój jesienny żołądź  z wiewióreczką był gotowy. 


 



A tak wygląda baza bez dekorowania . 



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz