czwartek, 24 września 2020

Zimowy kubeczek pełen papierowych cudności - czyli scrapbookingowy homedecor

 Hej,

Dziś dla odmiany coś zimowego. Lubicie na pewno pić gorącą czekoladę zimową porą, no ja w każdym razie lubię i to bardzo. Z zimą i świętami kojarzą mi się różne kolorowe kubeczki w słodziakowe wzorki wypełnione piankami i laskami i to właśnie podsunęło mi pomysł do zrobienia wzoru, który Wam dzziś pokazuję. 





Taki kubeczek tyle, że do postawienia w pracowni zrobiłam sobie wczoraj. Bazę narysowałam kilka dni wcześniej, trochę mnie grypsko chwyciło i ostatni tydzień spędziłam w domu, więc był czas na wymyślanie nowych produktów do sklepu i dla Was do dekorowania. 

Nawet dziś narysowałam coś nowego i chciałabym koniecznie jechać na maszynownię to wyciąć, ale mam wątpliwości, czy rodzinka się zgodzi mnie puścić,  bo dopiero dziś czuję się pierwszy dzień nieco lepiej. 

No dobra o kubeczku była mowa a nie o chorowaniu. 


Jak pewnie zauważyliście tym razem zostawiłam kolor bazy bez malowania. Zazwyczaj maluję ramkę na jakiś kolor przeważnie biały, ale w tym przypadku nie było takiej potrzeby. Te malutkie rękawiczki też są z Woodouts. Dużą rękawicę mamy juz długo, ale teraz zrobiłam miniaturki na potrzebę świąt i całkiem fajnie wyglądają. 

Taki home decor scrapbookingowy ostatnio bardzo mi się podoba. Zamierzam też w tym roku zrobić sama zawieszki na choinkę. Zawsze marzyła mi się choinka cała na biało i w tym roku nie odpuszczę. 

Do tego projektu użyłam papierów AB Studio Holly Jolly Christmas. 



1 komentarz: