piątek, 25 września 2020

Wpadła gruszka do fartuszka, czyli jak zrobić fajną jesienną dekorację z papierów do scrapbookingu i gotowych kształtów do ozdabiania

 Hej, 

Często pytacie mnie co mnie inspiruje? Prawie zawsze odpowiadam, że produkt i to co mogę z nim zrobić. Ostatnio taką dużą dawkę inspiracji i wielkiej chęci do robienia ozdób jesiennych do domu złapałam właśnie w związku z produktami. Żeby było zabawnie to te produkty sama sobie wymyśliłam i wyprodukowałam, a Wy możecie je kupić w moim sklepiku w Woodouts. Ale do rzeczy.

Poprzedni post był o typowym jesiennym jegomościu, czyli o żołędziu. Gdyby ktoś nie pamiętał to można zerknąć o TU. Tymczasem dziś pokażę Wam jak fajnie udekorowałam sobie gruszkę. Nie nie taką prawdziwą gruszkę, tylko gruszkę z płyty hdf. 

Moja gruszka to dwuczęściowa baza wykonana z płyty hdf. Składa się z plecków i rameczki. 



Na plecki bazy przykleiłam papier do scrapbookingu i delikatnie wycieniowałam tuszem distress w kolorze żółtym prawy bok papieru. Następnie ramkę pomalowałam na biało, farbą akrylową i gdy wyschła  jej krawędzie podkreśliłam ponownie tuszem distress tyle, że w kolorze pomarańczowym.

Następnie klejem do drewna skleiłam obie bazy i zaczęłam dekorowanie. Użyłam papierów PrimaMarketing z kolekcji jesiennej. Powycinałam sporo grafik z dyniami i liśćmi. Dodatkowo jako podstawę kompozycji wykorzystałam też tagi z wykrojników Lady E Design , które całkiem niedawno pojawiły się w sprzedaży. 

Większość elementów przykleiłam na piankę craft, żeby odstawały od siebie na wzajem i pomogły stworzyć trójwymiarowość mojej jesiennej dekoracji. 
Na koniec przykleiłam napis Smile z białej plexi i śliczny kwiatek z foamiranu, również z wykrojników Lady E Design. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz