wtorek, 29 września 2020

Kredens do przechowywania moich scrapbookingowych skarbów

Hej,

Pamiętam czasy, kiedy mebelki do scrapbookingu były tylko marzeniem nie do spełnienia. Pamiętam, swoją pierwszą szafkę na papiery, niezbyt przemyślaną, z której spadały mi półeczki i pamiętam, kiedy wreszcie zdecydowałam się, żeby zrobić meble do przechowywania papieru, tuszy, markerów, słoiczków. 

Często żałuję, że tak późno podjęłam decyzję o dołączeniu mebli do scrapbookingu do  oferty Woodouts! i trochę żałuję, że są to meble w wydaniu bardzo ekonomicznym, do samodzielnego złożenia, sklejenia i pomalowania. Mimo to jednak spełniają swoją funkcję i cieszą się powodzeniem, a ja cieszę się, że pomagają Wam ogarnąć nasz piękny scrapowy bałaganik. 

Wszystkie dostępne mebelki zobaczycie TUTAJ.

Ostatnim fajnym dodatkiem, lub nawet nie tyle dodatkiem co dość mocno uniwersalnym i wielofunkcyjnym mebelkiem w Woodouts jest Wysoki Kredensik. 

Sam w sobie mebelek ma 5 półek różnej głębokości i jest wysoki na 62 cm. Wykonany jest z płyty hdf grubości ok. 3 mm. Można go samodzielnie złożyć i skleić.  Dodatkowo do kredensu można dokupi szufladki oraz moduły na tradycyjne tusze oraz tusze distress. 


Dla mnie jest to fajna opcja na ogarnięcie swojego scrapowego przybornika poza pracownią. Miejsce, gdzie odkładam wszystkie używane rzeczy, te potrzebne i te mniej potrzebne. 



Swój kredens pomalowałam farbami akrylowymi, oczywiście w kolorze różowym i białym, inaczej być nie mogło. Wiecie, że kocham te kolorki najbardziej na świecie :) Zobaczcie sami jak pięknie Kredensik wpasował się w mój salon. Teraz już mnie nie wyganiają z pokoju. 

















1 komentarz: