sobota, 17 października 2020

Ręcznie robione kartki ślubne i rocznicowe

 Hej, hej

Ostatnio zrobiłam kilka kartek miłosnych, w tym na śluby, rocznicę ślubu i zimową kartkę z sercem. 

Na tych karteczkach zobaczycie papiery i dodatki z moich ulubionych marek.  Na początek kartka z napisem True Love wykonana na papierach AB Studio . Kartka jak często u mnie jest wielowarstwowa i ma sporo detali. Punktem centralnym i obiektem wokół, którego zbudowałam kompozycję jest zegar z kwiatkami z Woodouts. Na zegarze zrobiłam embossing na gorąco białym pudrem. Ta technika fajnie sprawdza się na elementach dekoracyjnych z płyty hdf i jest bardzo szybka. Elementy drewnopodobne można też malować farbą, jednak mi ostatnio bardzo podoba się wykończenie właśnie embossingowe, dające fajne wrażenie błyszczącej glazury. 

Dopełnieniem kartki są kwiatki i listki wycięte  papieru, przyklejone na klej na gorąco i uformowane w taki sposób, żeby nie były płaskie. Na kartce użyłam też sporo ażurowych, wzorzystych koronek oraz piękne złote motyle ze specjalnych arkuszy do wycinania ze złotymi motylami. 


Kolejna kartka, tym razem w zimowym klimacie jest wykonana z papierów Prima Marketing. Może być to kartka typowo świąteczna dla kogoś kogo kochamy. Ozdobiłam ją bałwankiem, jelonkiem i choinką wyciętymi cukierkowych  z papierów do scrapbookingu.  Postaci umieszcone są w środku serca z jemiołą i ostrokrzewem z Woodouts. Do serca doczepione są kwiatki oraz  koronki. Dodałam również papierowe zawijasy, takie jakby serpentyny, które ciekawie wyglądają, a można je bez problemu zrobić na przykład ze ścinków. 



Fioletowa kartka na rocznicę ślubu wykonana jest z papierów Lemoncraft. Fiolet był kiedyś kolorem, którego raczej unikałam. Teraz to się zdecydowanie zmieniło. Warstwy papierów w kolorach fioletu i jasnego beżu cudnie się komponują. Dla podkreślenia kształtu serca z kwiatami z boku z Woodouts podkleiłam bezpośrednio pod nie papier we wzór drewna. Pięknie odznacza się dzięki temu od znajdującego się pod nim jasno fioletowego papieru. Pięknie wyglądają tez kwiaty i zielone listeczki. Praca wygląda dzięki nim jasno, świeżo i wiosennie. 


Kartka ślubna na słodko, wielowarstwowa z kwiatami i złotem. Papiery to jedna z najnowszych kolekcji AB Studio. Wykorzystałam też złocone kalki oraz złote ramki z papieru. Wszystko przyklejałam na piankę craft oraz klej na gorąco.  Małe kropeczki wokół serduszka to kropelki w płynie Nuovo . 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz