niedziela, 25 października 2020

Mroźne rękawiczki, ozdoba na choinkę handmade

 Hej, hej dziś mam dla Was filmik z kursem na małe zimowe rękawiczki, idealną zawieszkę na choinkę handmade.

Komplet dwóch rękawiczek możecie zakupić w moim sklepiku w Woodouts, lub wyciąć sobie podobny kształt na przykład z kartonika i pomalować i ozdobić je w podobny sposób do mojego. 

Dla tych, którzy nie lubią czytać, za to wolą oglądać przygotowałam video tutorial, natomiast krótki opis umieszczam na końcu tekstu. 






Rękawiczki najpierw zagruntowałam białym gesso. Po wyschnięciu gessa pomalowałam obie rękawiczki z dwóch stron niebieską farbą. Moja farba akrylowa biała już ładny niebieski kolor, ale chciałam żeby była jaśniejsza więc wymieszałam ją z białą farbą i uzyskałam o ton jaśniejszy kolor. 

Powierzchnię rękawiczek pomalowłam pędzlem, dzięki temu uzyskałam fajną powierzchnię, na której widać pociągnięcia, które po wyschnięciu farby  mogłam uwydatnić stosując metodę suchego pędzla. 

Metoda ta polega na przecieraniu pomalowanych powierzchni suchym pędzlem z niemalże suchą farbą. Pędzel musi być szczeciniasty, szorstki aby nie zostawiał smug farby a jedynie stworzył rozbielenie, przecierkę na powierzchni. 

Moje rękawiczki są nie tylko ośnieżone, ale też błyszczą się, a to dzięki jasnemu brokatowi przyklejonemu na klej do papieru.

Małe jasne gwiazdki to wzór zrobiony przez szablon z AB Studio. Malutkie kwiatuszki zrobiłam z foamiranu przy pomocy wykrojników LadyEDesign. Wszystkie ozdoby przykleiłam na klej na gorąco. Obie rękawiczki połączyłam ze sobą wstążeczką, tak, żebym mogła je powiesić na choince. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz