niedziela, 21 czerwca 2015

Kartka urodzinowa dla mężczyzny

Męska sprawa...



Witajcie :)






Dziś mam dla Was coś, co robię bardzo rzadko. Kartka dla mężczyzny. Troszkę się z nią namęczyłam, ale jestem zadowolona z efektu. Układałam, dopasowywałam, kombinowałam, aż wreszcie przyszedł ten moment olśnienia, a potem wszystko układało się już samo. 
Do jej wykonania wykorzystałam stempel z motocyklem od Stampendous, i bardzo fajne stemple akrylowe z narzędziami od Viva Decor. Właściwie kupiłam je z myślą o Dniu Ojca, który tak  dla przypomnienia jest 23 czerwca. Pewnie wykorzystam je jeszcze na tę okazję, nie raz. Kartka jest dla przyjaciela, który dziś wieczorem robi imprezę urodzinową. 


Scrapbooking card for a men

Scrapbooking card for a men

Kartka scrapbooking dla faceta


Kartka z narzędziami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz