wtorek, 9 czerwca 2015

Organizacja w papierkowej pracowni

Witajcie :)



Dziś chciałabym podzielić się z Wami pomysłem na przechowywanie silikonowych stempli.
Ciekawa jestem, czy na Waszym  biurku też często gości wszechobecny bałagan? Topicie się w niezliczonej ilości stempli, wykrojników, wstążeczek, guzików i innych niezbędnych do scrapowania rzeczy? A może jesteście z tego typu ludzi, którzy potrafią zadbać o porządek i segregują wszystkie najmniejsze drobiazgi po zakończeniu pracy?
Chciałabym bardzo należeć do tej drugiej, porządkowej grupy, ale niestety, z trudem znajduję czas na twórcze szaleństwo, a o sprzątaniu lepiej nie mówić :(




Jak przechowywać silikonowe stemple


Warto skorzystać z podpowiedzi innych i wdrożyć w życie ich pomysły na przechowywanie i porządkowanie, naszego "małego" bałaganiku.  
Sporo na ten temat myślałam. 
Pierwsze co przyszło mi do głowy to zamówienie cienkich płytek z plexi i przyklejenie do nich stempli. Druga myśl, czyli przeszukanie internetu okazała się jednak lepsza. 
Znalazłam wiele inspiracji, ale dziś pokażę Wam tę, która jest chyba najprostsza i wymaga najmniej wysiłku i materiałów.




Przechowywanie stempli w plastikowych okładkach na płyty CD.



clear stamps storage idea

Stemple przyklejamy do wewnętrznej części opakowania dokładnie tak jak, do akrylowego bloczka. Można z jednej, można z dwóch stron, zależy jak grube jest opakowanie na CD. Korzystając z tego sposobu nasze stemple są zamknięte i oddzielone od pozostałych. Dzięki temu, że okładki są całkowicie przezroczyste doskonale widać zawartość. 
Na kilku blogach znalazłam też ważną informację, że zarówno silikonowe jak i gumowe stemple są wrażliwe na promieniowanie UV, dlatego powinno się je przechowywać w niedostępnych dla światła pudełkach. Stemple silikonowe mogą żółknąć i twardnieć. Gumowe twardnieją i z tego co zrozumiałam mogą niszczeć.  


idea for clear stamps storage

stamps storage idea

jak przechowywać stemple




 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz