niedziela, 7 czerwca 2015

Podziękowań nadszedł czas...

Podziękowania dla nauczycieli




Witajcie :)

    Słońce, słońce i po słońcu :( Może to i dobrze bo chyba jeszcze nie przyzwyczaiłam się do upałów, a już na pewno nie chciałoby mi się robić kartek, gdy mogę pluskać się z synkiem w jeziorze.
Udało mi się dziś skończyć serię kartek z podziękowaniami dla nauczycieli. Wszystkie są w stonowanej kolorystyce i dość oszczędne w ozdoby.  Do ich wykonania użyłam głównie papierów  UHK Mushrooms oraz Studio 75 Panna Oliwia i Pan i Pani Black. Kwiatki zrobiłam sama z wykrojnika Sizzix. 





Kartka scrapbooking z podziękowaniem



Kartka scrapbooking z podziękowaniem

Kartka scrapbooking z podziękowaniem

Kartka scrapbooking z podziękowaniem

Kartka scrapbooking z podziękowaniem

Kartka scrapbooking z podziękowaniem

Kartka scrapbooking z podziękowaniem

Kartka scrapbooking z podziękowaniem

Kartka scrapbooking z podziękowaniem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz