wtorek, 1 grudnia 2015

Coś nowego

PLANNER



Dziś nowość, a przynajmniej nowość dla mnie. Marzyłam o plannerze i go mam. Żeby tylko było co w nim pisać :) Paczuszka przyjechała do mnie wczoraj. Cudownie miętowy, mięciutki, pięknie wykonany planner z Projekt Planner. Jak na razie pobawiłam się pierwszą stroną. Pokolorowałam promarkerami, przykleiłam trochę taśmy. Dodałam stempelek w zimowym klimacie. 






Miłość od pierwszego wejrzenie. Co poradzę, uwielbiam gadżety. 


Dzięki za odwiedzinki :)
Thank You for visit :)



3 komentarze:

  1. Piękny jest! Na swój muszę jeszcze poczekać, Mikołaj mi go przyniesie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się sama zabawiłam w Mikołaja :) serio jest bardzo fajny:) pozdrowionka

      Usuń
  2. jeju, Ty szybka jesteś :D zanim ja zabrałam się do swojego plannera (dorwałam mój wymarzony planner z mambi na zlocie) musiał minąć ponad tydzień :D a to i tak szybko jak na mnie :D

    OdpowiedzUsuń