środa, 30 grudnia 2015

Koniec roku


GWIAZDA NA CHOINKĘ


Koniec roku już za chwilę. Dla mnie to był całkiem dobry rok. Pozamykałam kilka starych ciągnących się spraw, nawiązałam nowe znajomości, zacieśniłam stare przyjaźnie. Jak to w życiu bywa, działy się różne rzeczy, czasem zabawne, czasem smutne i denerwujące, ale nic takiego, co wpłynęłoby znacząco negatywnie na życie mojej rodzinki. Zwyczajne dni płynęły jeden za drugim i choć zdarzało mi się zatęsknić za odrobiną szaleństwa, rwetesu i zamieszania, doceniam to co przynoszą właśnie te zwykłe dni. 
Dni spokojne, bez negatywnych przeżyć i emocji, bez trudnych do rozwiązania problemów, bez stresów, kłótni i łez. 
Dzień jak co dzień - dobry dzień.
Takich dni życzę sobie też w następnym roku. Dni, które niosą pozytywne zmiany, wyzwania, piękne przeżycia zbliżające mnie do ludzi wokół. Dni, które będę nazywać zwyczajnymi. Życzę sobie też tego, żebym w tych zwyczajnych dniach potrafiła znaleźć niezwykłe momenty, warte zapamiętania, uwiecznienia i opisania. 
I tego samego życzę Wam :)



Ostatnia moja praca na rok 2015 związana z Bożym Narodzeniem to gwiezdny czubek na choinkę. Stworzyłam go z myślą o inspiracji w ramach gościny w NiekartkowoCieszę się, bardzo, że ta gościna mi się przydarzyła i zainspirowała mnie do zrobienia tej ozdoby, dlatego, że w mojej rodzinie stała się ona must have na święta. Nie wklejam zdjęcia z gwiazdą na czubku, bo niestety nie udało mi się zrobić zadowalającego, ale myślę, że tak kreatywni czytelnicy jak Wy możecie to sobie bez problemu wyobrazić. 


Jak ją zrobiłam
Wycięłam dwie identyczne gwiazdy wielkości 30x30 cm. Zszyłam je ze sobą na maszynie, zostawiając w jednym miejscy pustą przestrzeń na włożenie czubka, powstała kieszonka. Ozdabianie było samą przyjemnością. Choć dodatki świąteczne były już prawie na wyczerpaniu, udało się znaleźć pasujące do siebie drobiazgi. Papierowe róże, szyszki, rdzawe dzwoneczki, tekturka  ażurowa gwiazdka z CRAFTfun,  pozytywna świąteczna sentencja.... no i ogon z czerwone wstążki. 











Jeszcze raz wszystkiego dobrego w Nowym roku!!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz