wtorek, 30 października 2018

Albumik w prezencie ślubnym z papierów Fabrika Decoru

Hej,  czasem niewiadomo jaki drobiazg podarować parze młodej zamiast kwiatów. 
Przyszedł mi do głowy pomysł na mały mini album obklejony kolorowymi papierami o tematyce podróżnej.  Papiery to kolekcja Fabriki Decoru o nazwie European  Holiday. 
Album to typ harmonijkowy, więc w związku z tym, że lubię gdy dobrze się takie harmonijki klapują nie użyłam na kartach w środku żadnych wystających ozdób 3d. Obkleiłam strony dwoma warstwami papierów oraz obrazkami, które wycięłam ze specjalnego arkusza do wycinania.

Na okładce przykleiłam więcej warstw papierów, a obrazki przykleiłam na dwustronną taśmę klejącą z pianką, żeby odstawały od tła i tworzyły bardziej przestrzenny wygląd.  Dodałam też button z balonem i kwiatek z papieru, a całość przewiązałam wstążką typu "gnieciuch". 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz