wtorek, 16 października 2018

Layout i kartki dla Fabrika Decoru

Hej,

Dziś mam kumulację projektów dla Fabrika Decoru. Już od prawie roku jestem w DT tego świetnego producenta, który nie przestaje zaskakiwać częstotliwością wydawania nowych kolekcji papierów. Ja jednak tym razem zrobiłam prace jeszcze z tych, które są troszkę starsze, ale i tak cudowne.

Zacznę od layoutu, który zrobiłam w ramach współpracy FD z blogiem wyzwaniowym More Than Words. Wraz z innymi projektantkami FD wykonałam projekt inspirowany zasadami wyzwania. Banerek z wyzwaniem wklejam wraz z przekierowaniem, żebyście mogli poczytać o co chodzi i zobaczyć prace pozostałych dziewczyn z zespołu, a jest na co popatrzeć.

Swoją pracę wykonałam na bazie kwadratu z Woodouts. Przykleiłam papier w deski na tło do bazy o dopiero wtedy zaczęłam pracować nad resztą.  Zachowuję wszystkie swoje projekty i bardzo nie lubię kiedy są brzydko powygniatana i wyginane, dlatego właśnie robiłam tę pracę na sztywnej grubej bazie, w której mogę zrobić dziurkę i powiesić projekt na ścianie.








Wszystkie materiały z FD, które użyłam w tej pracy znajdziecie TUTAJ.
Po przyklejeniu papieru we wzór desek podarłam dwa inne arkusze na nierównej szerokości kawałki i grubszy przykleiłam z lewej a cieńszy z prawej strony. Tym samym podzieliłam tło na trzy części.

Wycięłam mnóstwo elementów do ułożenia kompozycji z papierów z kolekcji Tropical Paradise. Jest to zeszłoroczna kolekcja, ale bardzo fajna z mnóstwem pięknych obrazków do wycinania.  Kompozycję ułożyłam wielowarstwowo, przyklejając elementy zarówno na klej jak i na piankę craft. Liście wyginałam tak, żeby były bardziej trójwymiarowe i odstawały od papieru zamiast przystawać do niego na płasko.
Zdjęcie umieściłam w różowej ramce ze złotym foliowaniem, których  mnóstwo kolorów dostępnych jest w sklepie FD. Na zdjęcie przykleiłam tekturkę, którą pomalowałam zieloną farbą typu shimmer.
W zadaniu wyzwania trzeba było użyć chlapnięć, jakiś plamek, dlatego pochlapałam troszkę cały projekt tą samą farbą, którą malowałam tekturkę.














No i jeszcze druga część moich prac dla FD. Są to słodkie kartki z jeszcze słodszymi zajączkami. Zajączki to gotowe do użycia Die cuty- czyli takie już powycinane obrazki. Kartki są proste w formie, ale można było się przy ich tworzeniu troszkę pobawić farbami.

Tło do obydwu kartek zrobiłam przy użyciu suchych farb z FB. Są to takie proszki, pigmenty do rozpuszczenia w wodzie lub jakimś preparacie typu biała farba, pasta strukturalna itp.
Ja dzięki rozwodnieniu proszków uzyskałam śliczny akwarelowy efekt. jak to wszystko zrobiłam możecie zobaczyć na filmie na kanale FD, który dostępny jest poniżej.















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz