środa, 20 maja 2015

Moje uprawy

Groszek i Rzodkiewka


Witajcie :)

    Dziś z serii ogrodowej. Chciałam pochwalić się moimi uprawami. Na razie postępy w uprawie donicowej robią groszek i rzodkiewka. Posadziłam też sałatę i truskawki. 


Na razie ścieżki w warzywniku wyłożyłam eco włókniną, ale chyba wysypię na nią kamineine. Zastanawiam się tylko, czy dobrze będzie się po takich kamieniach chodziło.






 Za mną już pierwsze porządne pielenie. Plecy trochę bolą, ale myśl, że będziemy jeść nasze ekologiczne warzywka koi ból :)


Mama przyniosła mi śliczne kwiatki doniczkowe. 




Na koniec dary lasu. 
Niedaleko domu znalazłam fajne trawy rosnące na piaszczystych podłożach, niezapominajki, rozchodnik i jasne siwo-zielone liście. Wszystko posadziłam i czekam czy dobrze się przyjmie.

1 komentarz: