sobota, 16 maja 2015

Okładki





Hallo :)



    Sporo ostatnio tych moich wpisów, aż sama się dziwię. Cieszę się, że znajduję czas na blogowanie no i oczywiście, że mam czym się z Wami podzielić.
    Niedawno miałam okazję zrobić okładki dla dzieci, które w tym roku przystępują do Pierwszej Komunii Świętej. Okładki mają być użyte podczas uroczystości.  Wzór właściwie miałam już kiedyś przygotowany do kartek, ale pojawił się problem z wielkością.
Nie udało mi się kupić hostii tak dużych jak potrzebowałam, dlatego trzeba było zrobić coś swojego.
Kielich z hostią zrobiłam w Corel Draw i przetworzyłam go odpowiednio do swoich potrzeb w ScanNCutCanvas po czym zostało już tylko  wycięcie na ScanNcut. 

    Chętnie bym ten plik udostępniła, ale moja biegłość w posługiwaniu się bloggerem jest niestety dużo gorsza, niż w posługiwaniu się papierem i nożyczkami. Nie mam pojęcia jak dodać plik do pobrania. Jednak jeśli ktoś z Was chciałby plik otrzymać chętnie prześlę go mailem. Dostępny w formacie cdr., jpg, lub svg do ScanNcut.




Scrapbooking



Scrapbooking



Scrapbooking



Scrapbooking






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz