poniedziałek, 4 maja 2015

Urodzinowe życzenia z paryską nutą





Witam :)




    Dziś urodziny mojego teścia. Ze zrobieniem kartki czekałam oczywiście do ostatniej minuty, dlatego praca musiała być ekspresowa. Nie było jednak trudno posklejać skrawki kolorowych papierków.  
    Zawsze kiedy wiem dla kogo robię kartkę, lub inną pracę jest mi dużo łatwiej.  Pomysły, tematy, kolory same płyną mi do głowy. To, że wiem co dana osoba lubi, jakie są jej pasje lub marzenia pomaga mi zrobić dla niej, coś mającego osobisty charakter.
    Mój teść uwielbia podróżować, odwiedzać zatłoczone metropolie, upajać się obecnością otaczających go ludzi i rzeczy które go zachwycają.  
Wszystkiego najlepszego Krzychu :)




Kartka scrapbooking z Paryżem


Scrapbooking card Paris


Kartka scrapbooking


Cardmaking






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz