poniedziałek, 12 października 2015

Słodko

MÓJ MAŁY SŁODZIAK

Jak na dziś wyczerpałam zapas weny inspirowanej kolorami jesieni. Chciałam dziś coś jesiennego zrobić, ale to nie dzień na brązy i pomarańcze. Czasem jak coś nam nie idzie, lepiej zostawić to na później i zająć się tym co bardziej czujemy. A co ja na to poradzę, że u mnie najlepiej wychodzi na różowo. Jak słodko i wesoło to też bez wysiłku, bez zbędnego kombinowania, bez poprawiania. Po prostu przyklejam jeden fragment po drugim i wiem, że to będzie mi się podobało.

scrap

Layout zgłaszam na wyzwanie do


Dla mnie nie ma nic słodszego niż mój Szkrabek :)
  
scrapbooking LO

Chętnie bym napisała czego użyłam w tym LO, ale to jest takie poplątanie z pomieszaniem, że raczej nie dam rady. Jest coś ze SMASH, coś z Primy, są kwiatki które robię sama, nie zabrakło kilku kropelek akwareli i wycinanek. 

scrapbooking page

scrap

Miło, że mnie odwiedzacie :)
Thakn You for visit :)

4 komentarze:

  1. Ale uroczo! Prześliczny i bardzo lekki scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki słodki i cukierkowy :) aż Ci zazdroszcze bo dla mnie stworzenie czegoś takiego jest stanowczo poza moim zasięgiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Ci się tylko wydaje. Ja robię LO od niedawna, chyba od wiosny i mam ich na koncie niewiele. Trzeba po prostu się za nie zabrać. Czekam na Twój :) Pozdrowionka

      Usuń
  3. Wszystkie szkrabiki są słodkie a szczególnie własne. doskonała praca. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Pomorze Craftuje

    OdpowiedzUsuń