poniedziałek, 26 października 2015

Investigation layout

PIERWSZY RAZ DO CSI
COLOR STORIES INSPIRATION


Zwykle to ja znajduję nowe wyzwania, (przeważnie dzięki pracy dziewczyn z wyzwaniowo.blogspot.com) , a tym razem wyzwanie znalazło mnie :)
Kojarzycie ten serial, a właściwie całą serię seriali o pracownikach biur kryminalistycznych? Okazuje się, że ten temat stał się inspiracją do założenia stronki wyzwaniowej. Pomysł bardzo mi się spodobał, tym bardziej, że kiedyś oglądałam te seriale nałogowo więc postanowiłam stworzyć własną scenę zbrodni, na podstawie poszlak i dowodów :)
Oto ona






Zasady są dość proste.
Żeby zrobić pracę zgodną z wyzwaniem trzeba:
1. trzymać się palety barw
2. Wybrać przynajmniej 3 wskazówki z dowodów (evidencia)
3. Wybraz 1 wskazówkę z zeznań (testimonio)

Moja scena
EVIDENCIA
polka dots, lightbulbd, eyeglasses, animals, doliy, 
TESTIMONIO
TOPIC: Dokument something about books or about books reading,


Wybrałam prostotę. Białe tło złamałam odrobinkę wzorami zrobionymi przy użyciu maski i mgiełki, którą nałożyłam gąbką, żeby uniknąć zbyt dużego rozprysku. Żarówki oraz okulary to tekturki, które wygrałam w wyzwaniu Craft Fun. Pokolorowałam je promarkerami, żeby lepiej wpasowały się w wymogi pracy. Słodziakowe sówki to stempelki z Penny Black. 



Serdeczne dzięki za odwiedzinki :)
Thank You so much for visit :)

1 komentarz: