środa, 28 października 2015

Tekturkowe szaleństwo

INSPIRACJE


Piątek był super! Nie dość, że przyszły nowe papierki świąteczne, to jeszcze paczuszka niespodzianka z pięknymi tekturkami. W weekend zrobiłam kilka prac w ramach inspiracji na bloga CRAFTfun i dziś chcę Wam pokazać dwie z nich. 
Pierwszą nazwałam Zimowe Love:) Właśnie na tę tekturkę czekałam najbardziej, moim zdaniem jest zachwycająca. Gdy tylko trafiła w moje ręce wiedziałam co z nią zrobię.


blue owl avenue


Napisik najpierw pomalowałam gesso i, gdy był jeszcze mokry obsypałam go białym brokatem. Czegoś mi jeszcze brakowało więc spryskałam go delikatnie niebieską mgiełką. Stał się wtedy bardziej zimowy, taki troszkę lodowy. 


kartka miłosna


Ciekawa jestem, czy z czymś Wam się ta tekturka kojarzy? Mi bardzo z pewną piękną rzeźbą z filadelfijskiego parku. Och jak ja bym chciała zobaczyć ją na żywo. Może kiedyś...


scraobook card

scrap chipboards


A teraz druga karteczka. Ta jest bardziej na czasie, bo w klimacie Halloween :)
Jeszcze nigdy dotąd nie robiłam kartki na tę okazję. Owszem w zeszłym roku miałam u siebie całkiem spore halloween party, mnóstwo dekoracji i całą ekipę potworów, czarownic i innych stworów, ale kartkę mam dopiero teraz. 


scrapbooking halloween


Kiedy używam w swoich pracach tekturek rzadko zostawiam je w surowym stanie. Owszem zdarza się, bo niekiedy pasują idealnie i nie ma co na siłę kombinować. Tym razem jednak zdecydowałam, że coś w nich zmienię. No to po kolei :) 


chipboards halloween


Napis Halloween spryskałam mgiełkami opalizującymi, troszkę przez to zatracił wyrazistość i czytelność, więc pod spód podkleiłam czarny papier i od razu wyszedł na wierzch.
Nietoperze i kruka potraktowałam pudrem do embosingu i nagrzewnicą. Czarny kolor nabrał głębi i powstała fajna połyskliwa glazura. 
Dynie też pomalowane są mgiełkami i odrobinką brokatu. Domek wycieniowałam tuszem i też dodałam brokatu.  


 kartka scrapbooking


Dzięki za odwiedzinki :)
Thank You for visit :)




1 komentarz: